Nasza ocena:
Wasza ocena: 2.0/5 (ocen: 112)
dodano: 07-02-2012
|
Marketing bezpo¶redni daje nam takie możliwo¶ci, że każdy list, przesyłka b±dĽ rozmowa telefoniczna maj± ¶ci¶le sprecyzowanego odbiorcę. Taki rodzaj kontaktu wyróżnia Klienta spo¶ród gawiedzi tworz±c wizerunek przyjaznej firmy. Pozwala zatrzymać go na dłużej w zasięgu Twoich działań handlowych bez powtarzania ci±gle kosztownej kampanii reklamowej typu ATL. ATL (Above The Line) to do¶ć wysokobudżetowa reklama za pomoc± telewizji, radia, prasy oraz bilboardów skierowana do niezbyt dobrze sprecyzowanego odbiorcy. BTL (Below The Line) natomiast to ekonomiczny i skuteczny marketing bezpo¶redni opieraj±cy się głównie na indywidualnym kontakcie z konkretnym odbiorc±. O ile BTL może skutecznie działać bez ATL, o tyle ATL bez BTL jest kaleki i nieefektywny. W naszych działaniach stosujemy techniki z zakresu BTL, wierz±c że jest to najlepsza forma reklamy dla naszych klientów. Nasze działania obejmuj± następuj±cy zakres usług: direct mail, emailing, lettershop, fullfilment, sampling, m-marketing, telemarketing, druk, dostarczanie baz danych, obsługa konkursów i prenumerat, produkcja materiałów reklamowych, obsługa programów lojalno¶ciowych i inne.
Keywords: marketing bezpo¶redni,btl,marketing btl,btl i atl,atl i btl,sampling,bazy danych,telemarketing,fullfilment,lettershop,direct mail
wy¶wietleń wpisu: 6319 przejdĽ na stronę: 10
Przy¶piesz indeksację swojej strony!
Umie¶ć bezpo¶redni link tekstowy do swojego wpisu.
Zobacz nasz wpis w Katalog.Hostylion.pl
Gotowy kod na Twoj± stronę:
Lub umie¶ć efektowny button z linkiem bezpo¶rednim do swojego wpisu.
Gotowy kod na Twoj± stronę:
Wasze komentarze do strony Marketing bezpo¶redni:
Komentarz pojawi się dopiero po zaakceptowaniu przez moderatora!
Google IP: 0 |
MSN IP: 0 |
Yahoo! IP: 0 |
Google BL: 0 |
MSN BL: 0 |
Yahoo! BL: 0 |
wpis umieszczony jest w podkategoriach:
|